Wednesday 14 September 2016

MEE REBUS BEST DI TELUK INTAN

Dari zaman bujang lagi setiap kali pergi ke Teluk Intan akak akan pegi makan mee rebus mastan.mee rebus memang sinonim dengan Teluk Intan.

Di restoran ni menu nye ialah mee rebus dan rojak sahaja.tapi setiap hari restaran nye sentiasa penuh.


kepada sesiap yang menggemari mee rebus dan rojak ni lah port terbaik.macam mana rupa bila dok dalam pinggan pulak.nyum nyum....


hah tengok ni sungguh menyelerakan.2 pinggan ni bukan akak punya tau.akak suka mee rebus kuahnye kuah rojak.air kegemaran akak air jagung.air kat sini tiada ditempat lain tau.antara air yang ade di restoran ni ialah air sirap cincau,air laici,abc dan jagung.jadi ikut lah kegemaran masing-masing.

akak ni suka makan.jadi akak takut lemak jugak.ha ha ha.itu sebab sebelum membedal mee rebus yang nyum nyum....ni akak akan telan siap-siap.ape ke benda nye ye?


mencegah lebih baik dari mengubati kan.bagi penggemar makanan 🤔🤔ade ke orang tak suka makanan.halang lah lemak dari menjadi raja dalam badan kita ye.

sesiapa yang mencari lecithin shaklee ni boleh roger je akak jangan malu-malu tau.akak juga sid pro jadi boleh dapat kan vitamin shaklee dari akak ye.

hubungi akak di 0194704339
Dillah.
fb:a'bidatul mu'tadillah

No comments:

Post a Comment